Problemer med elektroniske skjema til kommunenI overgangen til ny kommune er det oppstartsproblemer med elektroniske skjema på nett. Vi jobber med løsning og forbedring av tjenesten. Sist endret17.01.2020 12.02 Hva betyr det for deg som leverer skjema? Når du leverer skjema, skal du få en kvittering med referansenummer på e-post. Hvis du ikke mottar kvittering er skjema ikke kommet gjennom til oss, og du må prøve på nytt. Er det fortsatt problemer kan du ta kontakt med oss på: 77 87 10 00. Det kan være feil i noen skjema som leveres. Hvis vi mangler opplysninger fra deg, vil du bli kontaktet om dette. Oppstartsproblemene gjør at det kan ta ekstra tid før saksbehandler får sett på saken din. Vi prioriterer de viktigste først, etter hva saken gjelder og gjeldende frister. Det er bra å være tidlig ute, men hvis det er skjema som ikke haster for deg å sende til oss kan det lønne seg å vente litt med å fylle ut. Vi jobber kontinuerlig for å rette feil, så ved å vente slipper du kanskje en ekstra runde hvis det skulle være feil i skjema.Elektroniske skjema for Senja kommune finner du på denne lenken:Skjema Senja kommune