KORONA:

For siste nytt om koronasituasjonen i kommunen, og for generell informasjon og spørsmål om korona,  se vår temaside og nyhetsside i lenkene under. 

Temaside - koronavirus Nyhetsside - koronavirus

Problemer med elektroniske skjema til kommunen

Problemer med elektroniske skjema til kommunen

I overgangen til ny kommune er det oppstartsproblemer med elektroniske skjema på nett. Vi jobber med løsning og forbedring av tjenesten.

Hva betyr det for deg som leverer skjema?

  • Når du leverer skjema, skal du få en kvittering med referansenummer på e-post. Hvis du ikke mottar kvittering er skjema ikke kommet gjennom til oss, og du må prøve på nytt. Er det fortsatt problemer kan du ta kontakt med oss på: 77 87 10 00.
  • Det kan være feil i noen skjema som leveres. Hvis vi mangler opplysninger fra deg, vil du bli kontaktet om dette.
  • Oppstartsproblemene gjør at det kan ta ekstra tid før saksbehandler får sett på saken din. Vi prioriterer de viktigste først, etter hva saken gjelder og gjeldende frister.
  • Det er bra å være tidlig ute, men hvis det er skjema som ikke haster for deg å sende til oss kan det lønne seg å vente litt med å fylle ut. Vi jobber kontinuerlig for å rette feil, så ved å vente slipper du kanskje en ekstra runde hvis det skulle være feil i skjema.

Elektroniske skjema for Senja kommune finner du på denne lenken:

Skjema Senja kommune