Hederspris til ansatte i sykehjem og legetjenesten

Nylig hadde Senja kommune en flott markering med overrekkelse av Norges Vel Medalje for lang og tro tjeneste, til ansatte i sykehjem og legetjenesten ved Distriktsmedisinsk senter.

Norges Vel Medalje er en hederspris, som overrekkes ansatte som har vært 25 år eller mer i tjeneste.

- Vi verdsetter innsatsen hver enkelt har lagt ned for innbyggerne i kommune over mange år, gjennom sin tjeneste i helse og omsorg,  sier Tom-Rune Eliseussen, ordfører i Senja kommune.

Ved markeringen ble det feiret med marsipankake og kaffe.

Ordfører Tom-Rune Eliseussen, overrakte Norges Vel Medalje, diplom og blomster for lang og tro tjeneste, til 20 ansatte i sykehjem og legetjenesten ved Distriktsmedisinsk senter i Senja kommune.

Fem ansatte, som også har fått Norges Vel Medalje for lang og tro tjeneste, hadde dessverre ikke anledning til å delta på selve markeringen:

Sissel Brandser, avdelingsleder Finnsnes sykehjem - 33 år i tjeneste, Nina Rydningen, sykepleier Finnsnes sykehjem - 25 år i tjeneste, Elin Kvalvik, hjelpepleier Finnsnes sykehjem, omsorgssenteret - 32 år i tjeneste, Sissel Johnsen, hjelpepleier, Finnsnes sykehjem - 29 år i tjeneste og Isabell Kling, sykepleier Legetjenesten - 25 år i tjeneste.

Til stede på den høytidelige hedersmarkeringen, fra høyre side trappen opp, Åse Jakobsen, hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 32 år i tjeneste, Hanne Lauknes, hjelpepleier - 27 år i tjeneste og akkurat flyttet stilling fra Finnsnes sykehjem til Tjeneste for utviklingshemmede (TFU), Stine Myrvang, hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 30 år i tjeneste, Petra Olsen, hjelpepleier Finnsnes sykehjem, omsorgssenteret - 32 år i tjeneste, Rita Engen, hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 33 år i tjeneste, Elin Myrli, hjelpepleier Rossfjord sykehjem - 29 år i tjeneste, Anne Merete Huseby, hjelpepleier Rossfjord sykehjem - 27 år i tjeneste, Evy Nordby, virksomhetsleder DMS/Senjalegen i Senja kommune.

Fra venstre side trappen opp, Siv Bjørkli, fagansvarlig sykepleier DMS - 25 år i tjeneste, Siv Nordås, hjelpepleier DMS - 29 år i tjeneste, Anne Kaja Knutsen, sykepleier Finnsnes sykehjem - 36 år i tjeneste, Anita Abrahamsen, hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 29 år i tjeneste, Grethe Fagerli, fysioterapeut DMS - 33 år i tjeneste, Tom-Rune Eliseussen, ordfører i Senja kommune, Mona Jensen, hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 27 år i tjeneste, Kjell-Bjørnar Andreassen, psykiatrisk hjelpepleier Finnsnes sykehjem - 30 år i tjeneste, Roger Solvold, sykepleier Rossfjord hjemmetjeneste - 28 år i kommunen og Kathrine Arnesen, virksomhetsleder Sykehjemstjenesten i Senja kommune. Foto Senja kommune.

Senja kommune takker for innsatsen og gratulerer så mye med medaljen!