Her høre vi tell

I samarbeid med produksjonsselskapet Backdrop har vi produsert flere videofilmer om kommunen vår, som en god region å være, jobbe og bo i hele livet!

Målet med filmene er å skape stolthet for Senja og at vi bor, jobber og lever her.

Filmene vises i alle våre egne og samarbeidspartnere sine digitale kanaler og brukes i sammenhenger hvor Senja kommune er representert, enten det er på konferanser, i rekruttering, på stands eller i digitale kanaler.

Vi er stolte av Senja

Senja kommune er en god region å være i hele livet! Vi er stolte av Senja og vi trives med å bo, jobbe og leve her.

Sykepleier Elisabeth i Senja

I Senja kommune har vi mange dyktige sykepleiere i helse, omsorg, skole og oppvekst. Møt sykepleier Elisabeth Lindgård! Hun jobber i tjenesten for psykisk utviklingshemmede.

Lærer Monica i Senja

I Senja kommune har vi mange dyktige lærere i skole og oppvekst. Møt lærer Monica og hennes elever og kolleger på Medby skole i Senja.

Fisker Isak i Senja

Senja har mange flinke folk i ulike næringer. Møt Isak Tøllefsen, han er fisker og bor på Husøy. Isak er glad i jobben sin og plassen hvor han bor.

Kontaktperson for bruk av filmene

Har du spørsmål eller ønsker å bruke filmene våre, for å fortelle om Senja og kommunen? Ta gjerne kontakt med Kari H. Slaattelid, som jobber med kommunikasjon i Senja kommune