Hvordan finne kontaktpersoner i kommunestyre, formannskap, utvalg og råd

Her finner du veiledning om hvordan du finner planlagte politiske møter, saksdokumenter, kontaktpersoner m.m. i kommunestyre, formannskap, politiske utvalg og råd i sakssystemet i Senja kommune.

Utvalg, kommunestyre, formannskap

Møteplan og sakspapirer

Møteplan, sakspapirer og protokoller for i Senja kommune finner du i vår møtekalender

For å få opp type møte går du til venstre side hvor det står Utvalg, klikk og få fram rullegardinen og velg type utvalg.

For å få opp dokumenter, velger du datoen for det aktuelle møtet i kalendervisningen.

Sakspapirer publiseres 10 dager før møter.

Hvem er medlemmer og hvordan få kontaktinformasjon

Hvordan finne du medlemmene og deres kontaktinformasjon i kommunestyret, formannskapet, utvalget eller rådet?

En liten bruksanvisning

• Klikk på politisk møtekalender på forsiden så du kommer til sakssystemet vår, Elements og velg Utvalg på venstre side.
  • Når du har fått utvalget du har valgt, se rett under tittelen hvor du enten kan velge fanen Kalender, som viser møtedatoer eller Medlemmer.
  • Klikk på Medlemmer-fanen. Da får du opp alle medlemmene med kontaktinformasjon.