Informasjon om politisk møte onsdag 23.09.20

Onsdag 23.09.20 avholdes møte på Teams med ordfører, varaordfører, gruppeledere og inntil en representant fra hver gruppe. Formålet med møtet er å forberede en uttalelse som legges frem for Senja kommunestyre som omhandler forslaget om å legge ned rute 4- hurtigbåt Tromsø- Vikran- Tennskjær og Lysnes.

Møtet er offentlig, men blir ikke streamet da møtet er kommet i stand på kort varsel.

Dersom noen ønsker å følge møtet, vil det være mulig å møte opp på Senja rådhus, kommunestyresalen. Ordfører vil da kunne vise Teams-møtet på skjerm for eventuelle tilhørende.

Begrenset plass på møtet

Grunnet corona-tiltak med tilhørende begrensninger i antall personer som kan samles i kommunestyresalen, vil det kun være plass til max 35 deltakere.

Medlemmer av kommunestyret oppfordres derfor å avtale med gruppeleder om å kunne følge møtet fra der gruppeleder sitter, slik at plassene i kommunestyresalen kan forbeholdes andre tilhørere.