Kartlegging blant studenter - Hvor attraktiv er jobb i Midt-Troms regionen?

Er du student eller ung voksen? Hva skal i så fall til for at du finner deg jobb og slår deg ned i Midt-Troms? Vi jobber for å rekruttere og beholde viktig kompetanse. I den forbindelse håper vi på hjelp fra studenter til å svare på noen spørsmål.

Kommunene Senja, Sørreisa, Målselv, Bardu, Dyrøy, Salangen og Lavangen er i gang med utarbeidelse av en felles plan for å rekruttere og beholde kompetanse.

I den forbindelse vil vi kartlegge hva som skal til for at våre kommuner skal være attraktiv som fremtidig bo- og arbeidsplass.

Vi håper derfor studenter tar seg tid til å svare på noen spørsmål, som du finner i lenken under. Undersøkelsen tar fra 2-5 minutter, og er anonym. Svarfrist: 15. april 2021

Kartlegging for studenter - Attraktiv jobb i Midt-Troms

(Fristen oppgitt i skjema er 31.03, men ny frist er satt til 15. april).