Menn søkes!

Menn i helse er et nasjonalt rekrutteringsprogram i Senja kommune, hvor vi er ute etter arbeidssøkende menn mellom 25-55+ år.

Vi  tilbyr et komprimert og forutsigbart utdanningsløp, fram mot fagbrev som helsefagarbeider.

Nytt av året er at kvinner i målgruppen også kan søke.

Har du, eller har du rett på en ytelse fra NAV, er du mann/kvinne nok til å vise omsorg og ta en utfordring?

Senja kommune er nå klare for å rekruttere nye deltagere, og stiller med praksis- og læreplasser.

Er du vår neste deltaker?

Nytt kull skal starter opp i mars 2023.

• Det blir digitalt informasjonsmøte 17 januar 2023 klokken 1200-1300
  • Meld deg på til din NAV-veileder eller rett til fylkeskoordinator renate@mennihelse.no

Hva skjer på informasjonsmøtet

På informasjonsmøte vil du bli orientert om Menn i helse, utdanningen og jobbmulighetene.

I etterkant av møtet kan du melde deg på til intervju.

Etter intervju vil egnede og motiverte kandidater tilbys en 14 ukers veiledet praksisperiode som helserekrutt. Deretter er det sommerjobb og videre utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Grip muligheten! Kjenner du noen som fortjener muligheten? Tips om prosjektet Menn i helse i Senja kommune.