Friskus Senja aktivitetskalender

Har du aktiviteter eller arrangementer, som du ønsker at flere i Senja skal få med seg? Senja kommune har informasjonsløsningen Friskus Senja, som alle kan benytte for å formidle eller finne aktiviteter i kommunen.

Kultur- og aktivitetskalender

Senja kommune ønsker å gjøre det enklere for flere å delta på aktiviteter, oppleve mening og tilhørighet.

I 2022 lanserte vi en egen Friskus Senja aktivitetskalender, som du kan være med å fylle med alt det flotte som skjer her vi bor.

Senja kommune ønsker frivillige organisasjoner og alle aktører som har aktiviteter og arrangementer, til å fortelle om dette til innbyggerne i Senja.

Sammen gjør vi muligheter og aktivitetstilbud tilgjengelig for hverandre!

Hvordan vite hva som skjer

Her har du en liten bruksanvisning, for hvordan du får vite hva som skjer i Senja:

• Ta opp siden Friskus Senja.
  • Ikke tenk på Logg in og NO, som står øverst til høyre i bildet, du må ikke logge inn når du vil vite hva som skjer.
  • Søk på arrangementer i det hvite feltet midt på siden. Der kan du søke på det som er av interesse for deg.
    • Eksempel søk på senior, og da kommer det opp hvilke aktiviteter eller arrangementer som er for seniorer spesielt.
    • Eksempel søk på ordet “gratis”, da kommer alle aktiviteter som er gratis.
  • Velg deg ut den aktiviteten du ønsker, legg musepekeren på aktiviteten og trykk ENTER.
  • Da åpnes en ny side med nærmere beskrivelse av aktiviteten.
  • Vil du tilbake til startsiden på Senja Friskus-siden, klikker du på venstre piltast øverst til venstre.
  • Vil du ha oversikt over hva som skjer generelt, legg musepekeren på rullegardinen helt til høyre og dra ned på siden.

Hvordan legge inn aktiviteter

Er du arrangør av en aktivitet eller arrangement, gjør du følgende:

• Ta opp siden Friskus Senja
  • Lag en profil, ved å trykke Logg inn.
  • Trykk på Bli arrangør, legg inn telefonnr. eller e-post.
  • Det kommer en ny side, hvor du skriver tittel på arrangør og skriver en bekrivelse av hva som skal skje og annen viktig informasjon.
  • Trykk Lagre og følg videre instruksjoner.

Få oversikt over lag og foreninger

Nyttige lenker

Artikkelliste