Anskaffelse av tjeneste for ettersøk og håndtering av skadet og sykt vilt

Senja kommune ønsker å innhente tilbud på utføring av ettersøkstjenester for perioden 1/1-2026 – 31/12-2029.

Tilbudsforespørselen gjelder kjøp av tjeneste for å ivareta kommunens lovpålagte oppgave med ettersøk og handtering av skadet og sykt vilt.
Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlig anskaffelse (FOA) av 12. august 2016 nr 974 del I.
 

Dokumenter:

1 - Mal for avtale om ettersøk av skadet vilt og fallvilt 2026-2029 (PDF, 117 kB)

2 - Kommunale retningslinjer for gjennomføring av ettersøk av skadet og sykt vilt (PDF, 2 MB)

3 - Konkurransegrunnlag (PDF, 226 kB)

4 - Statistikk fallvilt 2020-2025 (PDF, 367 kB)

5 - Svardokument (DOCX, 32 kB)

Frister

Frist for å melde interesse og å stille spørsmål: 6/11-2025 klokken 12:00
Tilbudsfrist i konkurransen: 13/11-2025 klokken 12:00.

Praktisk informasjon

Spørsmål og andre henvendelser rettes per e-post til: landbrukogmiljo@senja.kommune.no 

Ferdig utfylt svardokument merkes med «svardokument ettersøkstjenester, sak 2025/9136» og sendes til: landbrukogmiljo@senja.kommune.no  eller Senja kommune, Pb. 602, 9306 Finnsnes.