Søk om kulturmidler 2022 - Frist er 1. april

Senja kommune bekjentgjør at fristen for lag og foreninger, for å søke om kulturmidler og kultur- og idrettsstipend, er 1. april 2022.

Kulturmidler 2022

Senja kommune bekjentgjør at fristen for lag og foreninger til å søke om kulturmidler er 1. april.

Søknad kan kun leveres digitialt og søknadsskjema finner du her

Søknader som er i feil kategori, mangelfulle eller levert etter fristen blir avvist.
Det øker ikke sjansen for tildeling ved å søke i alle kategorier.

Det oppfordres derfor til å kun søke i kategorier som er aktuell for laget/ foreningen.

Les om kommunens retningslinjer for tildeling av kulturmidler

Kultur og idrettsstipend 2022

Senja kommune bekjentgjør at fristen for å søke kultur- og idrettsstipend er 1. april.

Søknad kan kun leveres digitialt og søknadsskjema finner du her

Søknader etter fristen blir avvist.

Formålet med stipendet er å gi unge talentfulle utøvere som konkurrerer på et høyt nivå, muligheten til å videreutvikle seg innen sitt område.

Søkere må ha folkeregistrert adresse i Senja kommune.Les om kommunens retningslinjer for tildeling av kulturmidler

Mer informasjon om tilskudd, stipender og priser