Utvidet tilbud for byggesaksbehandling

Senja kommune er nå i den heldige situasjon at alle stillinger på plan og byggesak er besatt. Vi kan derfor utvide kommunens tilbud med kundemøter via bookingkalenderen på kommunens nettside, forteller Sylvia Friedrich, fagansvarlig for plan og byggesak i Senja kommune.

- Når du planlegger et byggeprosjekt eller ønsker å søke om fradeling av en tomt, kan du bestille et møte med en av våre saksbehandlere for å få hjelp og veiledning, sier Sylvia Friedrich.

Du kan allerede reservere telefonmøter med byggesak/deling mandag, tirsdag og onsdag kl.0900-1500. Dette tilbudet vil vi nå utvide med torsdager fra og med 24. januar, sier hun.

Reservere møter med saksbehandler her

For byggeprosjekter som du selv kan søke om, det vil si søknad uten ansvarsrett, kan du møte kommunen alene.

Oversiktlig veiledning for alle typer byggesaker - Direktoratet for byggkvalitet