Alt for eldre og personer med funksjonsnedsettelse

Vi har etter innspill fra og i samarbeid med Eldrerådet og Råd for personer med funksjonsnedsettelse, fått på plass denne snarveien til aktuell informasjon myntet på eldre og personer med funksjonsnedsettelse.

Alt for eldre

Alt for folk med funksjonsnedsettelse

Folk med funksjonsnedsettelse, deres pårørende og andre interesserte skal lett finne det som er av interesse for dem som målgruppe, her på hjemmesiden. Det kan være ulike kommunale tjenester, søknadsskjema, aktiviteter, turmuligheter, etc.

Siden er dynamisk og kan justeres og suppleres basert på innspill.

Lurer du på noe?

Kontakt oss gjerne på Servicetorget eller andre kontaktpersoner ved å klikke her

Du kan også ringe oss på 77 87 10 00. Da kommer du til Senja kommunes sentralbord. Vi er åpne kl. 09.00–15.00 i perioden oktober-april (vinter/vår) og kl. 09.00-14.00 i perioden mai-september (sommer/høst), alle ukedager. I helger og på helligdager er telefonen ikke betjent.

Lenker til aktuelle nyheter i våre kanaler

Artikkelliste